FIGYU!

Partnerünk: az A Balaton>>> Balatonikumok, értékek, csodák, tudnivalók, nem csak sznoboknak, nem csak nyáron:)

Balaton lenne, (volt) ez is:)

Mivel ez egyfajta "blogrendszer" innen navigálhatunk el, vagy vissza más a Balatonnal és környékével kapcsolatos témákra, tartalmakra, melyek:

Káli Képes Krónika
Kővágóörs blogja
Balatonhenye bolgja

Talán ami már nem is igaz: az már maga a BalatonBlog történelem, melynek becses darabjait itt szemlézem:

Balatonblog
Blog egy Blogról
BALATONIQM
BalatonONline

Életjel Tengődről!

2004.11.30. 15:01 ivcsek

Olyan ez mintha valamelyik emberi kéz alkotta űrszondánk, egyszer egy szép napon életjeleket küldene vissza, onnan ahonnan már nem is várnánk.
Közel egy éve akadtam rá Tengődre egy hír nyomán.  Próbáltam virtuálisan és gondolatban körbejárni, megismerni a falut, sőt még egy önálló blogot is nyitottam neki. Aztán semmi, csak tengődés jóideig:  Mostanában kaptam levelet:

"Én nem tengődi vagyok, de a nagymamám ott született, és hosszas kitérő után egy ideje megint ott lakik. Így időnként meglátogatjuk. Nemrég kíváncsi lettem, h. a világhálón lehet-e találni Tengődről
valamit.
Szerintem nagyon szép, hogy létrehoztad ezt a blogot, de a tengődieket nem hiszem h. hibáztathatod, h. nem fedezték fel: a nagyim szerint ott nincs is számítógép, csak az orvosnőnek, meg tán a polgármesteri hivatalban. Persze lehet, h. ennek ellenére vannak ott számítógépek, végülis nem mindentudó a nagyanyám, de mindenesetre nem a felfutó települések közé tartozik Tengőd (2002-ben összesen 568 lakosa volt).
 
Szóval a lényeg, h. én viszont örülök, h. van ez a blog, és jó lenne ezzel is segíteni kicsit ismertté tenni ezt a falucskát. Ha lehet rá majd feltölteni dolgokat: akár ha megmondod hogyan, vagy ha neked elküldöm, akkor szereznék anyagokat, meg tudnék fényképeket is csinálni, olyat, ami ilyen célra jó lenne.

...
Én egyébként találtam még több anyagot is Tengődről, amit érdemes lenne feltenni, pl. a Zsebeházi napokról (klassz képekkel)!"


Hát köszönet a jeletkezésért és várjuk a további anyagokat, kedves szerzőtárs!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengod.blog.hu/api/trackback/id/tr7687676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása